Nervös!

Shit vilket fult ord - nervös! Säger man verkligen så? Iallafall, idag ska jag gå dubbelt för första gången här nere och jobba min första dag sen sista november. Tog äntligen mod till mig att ringa numret jag fått av svärmor till privatföretaget här och hon som svarade var mycket trevlig! Det kändes som om det gick att skämta med henne så ett stort plus i kanten! Dock tog hon inga uppgifter alls av mig, som tidigare  jobb och sådant, så svärmor måste ha brett på en hel del om mig. :)

Om man skulle hoppa in i duschen kanske?

Kommentarer
Postat av: Svägerskan i Avesta

Håller tummarna,hälsa mattis o ha det bra! Kram Åsa

2010-02-09 @ 12:49:59
Postat av: Denise

Ohhh SÅ GLAD FÖR DIN SKULL!!! <3

2010-02-10 @ 11:01:32
URL: http://inteutanminmossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0